^◕‿◕^ WELCOME TO MY PAGE ^◕‿◕^ HAPPY BERBLOGGING AND SMILE ALWAYS..LOVE U ALL❤!

Friday, March 4, 2011

Saya suka berblogger

Suka sih aku..hari ni cuti..cuti hari keputeraan sultan TERENGGANU.. So, xyah g mengajar tuisyen lar today. seronok giler. bley lepak2 kat umah.hehe..btw, back to the main story..aku suka jadi seorang blogger..kenapa ye? sebab suka la..kenal other bloggers even tak pernah jumpa pon..boleh cerita masalah dengan dorang..boleh gedik-gedik manja-manja dengan dorang..hahaha..aku kan manja...*wth(?) aku happy jadi bloggers walaupun sekali sekala kena hentam dengan annoymouse aka anonymous..dengan jadi bloggers..ak boleh luahkan apa yang ak rase.. lepaskan amarah &tension2 ak ngajor budak2 kat tuisyen.. anyway.. bloggers is best!! love it very much.. 

Terima kasih..sila lawat blog saya lagi :)

0 comments:

Post a Comment